Sunday 12 May 2013

aku..

aku ini jenis manusia yang mahukan cinta konsisten
lapar dahaga perit pedih anak tekak tanpa kata-kata cinta

biar orang cakap aku gedik mengada-ngada
aku cuma aku.....
ah! peduli sama mereka
aku tetap aku.....

buku cinta itu aku tatap hari-hari
dibelek baitnya berkali-kali
kata-kata cinta itu sampai ke hati
suara cinta kepadaku dari Ilahi

keluarga saudara
mereka pencinta aku di dunia
tak perlu dilafaz diungkap cinta itu
ya! tak perlu!
dari tingkah laku aku sudah tahu

sahabat kawan teman
tak perlu dicari ketika air mata dipipi
mereka sendiri datang mencari
indah kan hidup macam ni?

buat bakal pencintaku yang seterusnya
kau perlu tahu
aku perempuan akhir zaman yang perlu dididik dengan cinta
aku boleh kenyang hanya dengan kata-kata cinta
tapi,
utamakan dulu cinta dari Pencipta
biar cinta kita hadir dengan iman dan agama
kerana aku mahu cinta kita sampai syurga

ya!
semua cinta-cinta ini biar sampai SYURGA!
<3
^_^

No comments:

Post a Comment